Monday 22 April 2013

Ariella di pa katuo nga big winner siya

HANGTUD karon di gihapon makatuo ang Laguna beauty, Ariella Arida nga siya ang morepresenta sa Pinas sa Ms. Universe 2013.
"I can't imagine that this is really happening. I feel like it's just a dream that turned into a reality. I’m still in the process of absorbing everything," say sa beauty queen.
Dugang sa dalaga nga BS Chemistry graduate from University of the Philippines nga dili sayon ang iyang gilatas nga dalan aron lamang makasud ug makapwesto sa kompetisyon.
Sigun sa 24-year-old beauty queen nga gikinahanglan niya nga isakripisyo ang pagkaon sa iyang favorite food alang sa kompetisyon.
"I really prepared myself physically. I started going to the gym last November. I gave up all the sodium so I’m into a no-salt diet. I also gave up carbs. I’m just eating steamed food. That's the time when I also learned how to cook my own food, all steamed."
Gipasalig ni Ariella nga buhaton niya ang tanan alang sa Miss Universe competition.

No comments:

Post a Comment