Tuesday 23 April 2013

Talk to Papa Joe: Mao ra ni?

DEAR Papa Joe,
Tawga ko sa ngalan nga Dagol, 24, taga Mindanao apan naa ko sa Lapu-Lapu nag-work. Usa ko ka sikyu.
Ang akong suliran kay napagan tanan dala sa pag kainosente kay lagi dili sweto kay nagtubo ko nga tarong. Kabahin kini sa akong pagkatawo. Abi nako normal ko apan para nako di diay. Mahitungod kini sa akong private part nga gamay diay kaayo. Diha nako ni nadiskobrehe dihang nangabang ko sa Colon ug gikataw-an ko sa babaye. Niingon siya nga “ana ra gyud na siya, Kuya?”
Wala man ko masayod gud nga naa ba diay nang standard nga kadak-on sa armas. Kahibawo ko sa estor­ya nga ang mga kano nakabintaha apan wala ko masayod kabahin sa Pinoy.
Nagdungan mi sa CR sa akong kauban ug gipasiplatan nako ang iyaha. Nasagmuyo ko sa akong nakita ug naluoy ko sa akong kaugalingon nganong ingon ani ra man ang kadak-on sa akoa. Basin kon walay malipay nga babaye nako kay gikataw-an ra man gani ko sa babaye nga akong giabangan.
Unsa man ang akong buhaton, Sir, aron mahiluna na akong huna-huna? Palihug tambagi ko.
DAGOL
Dagol,
Tinuod nga naa nay kwenta sa ubang babaye apan mao nay giingon nga depende na sa imong diskarte. Matod pa sa uban nga walay dako na makapuling. Kinahanglan madiskobre na nimo.
Ang kinabuhi dili lang bahin sa unsa ang bintaha nimo sa uban. Kon ang imong pagkaikaw imong itandi sa uban, sigurado kang masagmuyo. Apan kon mo-believe ka sa imong kakayahan, base sa unsay naa nimo, mao na ang maayo. Dili man sad tanang babaye nangita ana, as long as matagbaw nimo siya nga dili lang sa pisikal, kon di sa tanan.
Mag-unsa man nga higante ka unya wa kay ikabuhi sa imong asawa? Malipay kaha siya? Mao na diha. Ampo lang sa kahitas-an nga maka kaplag ka og babaye nga tarong ug kon suod nimo na siya, sultihi para makahibawo daan og unsa. Kana lang ug daghang salamat.
PAPA JOE

No comments:

Post a Comment