Tuesday 23 April 2013

Dear Tita Heart: Mahadlok mabuntis

Dear Tita Heart,
Tawga lang ko sa ngalan nga Abel taga Cagayan. Tita isa ko sa tigbasa sa imong kulom. Naa koy problema tita bahin sa umaabot nkong kamenyuon sa sunod bulan. Mahadlok man gyud ko tita sa panahon nga manganak ko kay ang akong suso kay naa sa ilalom ang nipples…unsaon kaha ni nako tita sa panahon nga magpadidi ko? tita pls. tabangi ko…ayaw lang i-publish akong # tita ha…thank you daan.
Abel
Hello Abel
Ayaw kabalaka anang imo problema, dunay mga mama nga ingon ana pod. Ang angay nimo buhaton ikunsulta sa usa ka doctor nga Ob-gyne kay siya ang labing nasayod kabahin na sa mga problema pisikal sa mga babae labi na dunay kalabutan sa pagbuntis ug sakit sa mga babae.Ayaw kaayo kabalak-i kay every mom is unique, adunay mga paagi nga nga makapasuso kay adunay kabag-ohan pod mahitabo sa imong lawas. Susama sa akong una giingong pakonsulta sa doktor kung mabuntis ka ug iistorya ang imong gikabalak-an sa imong suso.
Tita Heart

No comments:

Post a Comment