Tuesday 23 April 2013

Talk to Papa Joe: Luya man

DEAR Papa Joe,
Tawga ko sa ngalan nga Densio, 40 anyos na, minyo ug naay mga anak. Sa dihang bata-bata pa mi sa akong asawa, maingon tang punga nga init kaayo ang gubat ibabaw sa kama.
Pero late last year, nahibung ko nganong nikakak naman ang akong ba-tabata. Nauwaw kaayo ko ni Misis pero nisabot ra man siya. Abi nako og naunsa ko apan human sa pipila ka mga adlaw, nibalik ra man pero niadtong mga adlawa na, wa gyud siyay bangonbangon.
Gisapot ko pag-ayo. Pero karon lang sad bag-o, nibalik na sad pero wala na ko saputa kay nagtuo gihapon ko nga mahibalik. Ang ako lang gikahibudngan kay kon kahion ko kay function man pero unyag gubat mokakak. Makaingon ko nga dili siguro ni sakit. Apan nisabot lang gihapon ang akong asawa kay sa una nga naingon ani ko, nahimo namong dakong away.
Hadlok sad ko magpa-check up og doctor. Basin mahibaw-an nako nga masakiton ko ug mosamot. Unsa kaha ang akong buhaton? May sakit kaha ko base sa imong pagbasa sa akong suwat? Unsa may angay kan-on nako? Palihug tambagi ko.
DENSIO
Densio,
Mas maayo kon magpa-check up ka sa doctor kon may pagduda ka. Kay kon may sakit ka at least madali kay sa imo nang pasagdan. Daghan ang mga factor ngano nga dili mangisog si Junior. Basin og hagu kaayo ka o kuwang sa exercise. Kay kon nakabantay ka nga sa kama luya, pero mangsiog siya kon mangihi, then tan-aw ko ok ra ka siguro.
Maybe you have to free your mind sa mga butang nga makawala sa focus sa romansa. Usa pud mao ang foreplay. Ayaw pagdalidali para mapabalik ninyo ang kainit isip managtiayon kay mao ra ba nay giingon nga magkadugay maora na lang og igsuon. Mao nga nawala ang challenge.
Suwayi sad ang healthy leaving kay wa ra ba nimo gisulti ang imong panglawas, tambok ka ba o niwang. Daghan na sad nang mga supplement diha nga makatabang nimo nga maabot ang ganghaan sa kalipay. Kana lang. Again kon may pagduda ka, pa check-up sa doctor. Kana lang ug goodluck!
PAPA JOE

No comments:

Post a Comment