Tuesday 23 April 2013

Tita Heart: Dili malimtan

Dear Tita Heart,
Tawaga lang ko og Melody, 28 nako. Magpa-advice lang ko tita, 3 yrs nami bulag sa akong 1st love pero hangtud kron wala pa ko naka-move-on sa iyaha. Single mom ko tita, nagkaanak ko sa ako ex-bf wala mi nagdayon kay pareha mi dli namo love ang usag-usa, single pa gyapon ako 1st love pero naa siyay gf. Everytime nga makit-an nko siya masakitan ko. Usa ra mi ug lugar ug bestfrend siya sa akong cousin. Gibuhat na nko tanan para makalimtan siya. Pls, tambagi ko tita
heart.
Melody,
Ang buhaton nimo focus sa imong anak. Para makalimot ka, bisiha ang imong kaugalingon, pagtrabaho o dili ba kaha isuroy-suroy nimo imo anak ug idula-dula para naa kay kabisihan ug dili ka na lang sige ug bantay sa imong first love.
Tita Heart

No comments:

Post a Comment