Saturday 27 April 2013

Heartline: Boyfriend gisulot sa BFF

DEAR Heartline,
Good am po, Im Miss Julia Monteserye may bf po ako na si Daniel Martinez. Umabot po kami ng apat na buawn. May pinakilala ako sa kana na bff ko nung bata pa ako na si Andi Gonzales. Nang magkakilala po sila napansin ko na ilang araw ay palagi na lang wala ang bf ko gabi-gabi. Isang gabi sinundan ko po siya. Nakita ko po na may relasyon po pala sila ng bff ko. Nilayuan ko po ang bf ko dahil sa kasalanan niya. Sinubukan ko rin siyang kalimutan pero ayaw tumalab. Kahit anung gawin ko siya pa rin ang nasa isip ko at siya pa rin ang mahal ko. Paano ko po siya makalimutan. Help me po Heartline, thanks po.
Julia Monteserye
*****
Hi Julia,
Very dramatic man kaayo ning istorya nimo oi. Pang-teleserye ang peg =)
Pero bitaw, kidding aside, matag usa man gud kanato dugay nagkadaiyang pamaagi o istratehiya how to move on.
We all know nga ang pag-move on, is dali for others, samtang lisud sa uban, depende kini sa giunsa nato pagdawat ang sitwasyon.
In your case, ayaw na sige og mukmok diha. have a life girl. Mao sab siguro nga di ka makalimot niya kay naa pa gihapon nimo ang paghandum nga kamo magkabalik og usab.
Enough na siguro tong imoha nga nakita, kay to be honest lang, if that guy is matinud-anon nimo, di na siya molingi sa uban, mas worst didto pa gyud sa imong higala.
Kini sab si bff, sana man lang din nagkaroon ng respect and delicadeza. Ani man gud na, kini for everybody ha nga may karelasyon o walay karelasyon. If makakita gani mog guy/girl na inyong like, apan sila taken na o may karelasyon na, distansiya na lang.
Ayaw na panglubog og show. Kabalo man ka nga inyong presence makaguba sa ilang relasyon, ayaw pasulabi sa bugso ng damdamin. As much as possible ayaw gyud og sugot nga tawgon kang mang-aagaw.
Cheer up, and face unsa man ang life nga anaa ka karon.
Ayaw na sigeg hold-on anang lalaki nga walay usa ka salita, na mahaylo dayun sa itsura lamang.
Help yourself nga ikaw makalimot. Be busy and do something productive. Tutuki ang mga importante nga butang, instead magsige kag nilangi diha.
Meet new people, and make those sad moment sa imong life as a part of learnings nimo.
You deserve someone better. Bisan og nasakitan ka karon, don't stop loving, keep on loving.
Bilog ang mundo. Soon you will meet that someone na you deserve to love. =)

No comments:

Post a Comment