Tuesday 23 April 2013

Talk to Papa Joe: Sakspan sa atubangan

DEAR Papa Joe,
Ako si Aileen, 30 years old, dunay mga anak. Ang akong suliran kabahin sa akong ig-agaw nga babaye nga nahilambigt sa akong bana. Usa ka higayon niana samtang nag-inom mi sa amo, nakabantay ko nga lahi ang linihukan sa akong bana ug ig-agaw. Kay gusto na unta ko matulog, dili man ko papaulion sa akong bana kay kuyaw kuno, gabii na. Mao nga naglansis ko nga hubog ug nagtulogtulog ko. Mao na lay nabantayan nako nga naghilawas na sila sa usag usa sa akong atubangan pa gyud. Wa na lang ko moimik para walay gubot.
Nasakitan kaayo ko apan nagpapatay malisya ko sa hitabo.
Unsa may angay nakong buhaton? Basin magkabuwag mi sa akong bana. Apan nasayod ko nga naay gipa­ngayo akong bana nako nga wa nako buhata. Mao kana ang gibuhat sa akong ig-agaw niya nga sa nakita pa nako. Nisulirap gud ang iyang mga mata. Palihug tambagi ko.
AILEEN
Aileen,
Mas maayo sultihan nimo ang imong bana sa tanan, apil na ang imong ig-agaw para ma human tanan. Kay kon di, magduwa-duwa gyud na sa imong huna-huna permi. Regarding sa gipangayo sa imong bana, kumon na na siya nga pangbuhaton sa matag minyo. Meaning, kasagaran apil na siya labi na kon moandar ang animal instinct sa usa ka lalake.
Sabotsaboti ninyo and explore niana. Total, gift of marriage na siya. Unta di na mahatag sa imong ig-agaw ngadto sa imong bana nga nakapasulirap sa iyang mga mata samtang gibuhat ni sa imong agaw.
Masayop man gyud ang tawo. Naa sab gyud untay igong kwarto para mapasaylo nimo ang imong bana kay usahay sa relasyon, naa gyud na ang pagpangita sa kuwang nga maoy magtukmod sa uban nga mabaw og panghunahuna na ma­ngita og lain. And lastly you pray nga gabayan ang inyong relasyon nga matunhay. Ana lang ug daghang salamat.
PAPA JOE

No comments:

Post a Comment