Saturday 27 April 2013

Talk to Papa Joe: Giabusaran sa amo

DEAR Papa Joe,
Tawga lang ko og Inday, 20, usa ka katabang sa balay. Wala gyud ko sweldohi sa akong amo nga babaye kay kuno naa kuno koy relasyon sa iyang bana. Di sad siya gusto mohawa ko kay ebidensya daw ko niya para mo-file og kaso sa iyang bana para annulment.
Paet kaayo ko karon kay wa pa koy kwarta, makahuwam lang ko og ginagmay sa akong silingan. Dagmalan pa gyud ko niya ug kon mosukol ko, ingnon ko niya nga pwede ko niya ipapatay. Manugo lang kuno siya og mopatay nako. Bisan gibadlong na ni siya sa iyang bana, di gyud mopatuo. Hasta pud iyang mama kay mag-apil-apil, mao nagbantay na ko ron.
Kini nga suwat kay gi pa e-mail ra ni nako sa akong silingan nga buotan kay di man ko kalakaw sa gawas. Wa sad koy kwarta. Ang naka pait pa gyud wala koy cellphone kay iyang giembargo kay ebedensya sad kuno kay gihulaman man gud ni ni Sir kay wala siyay load. Unya nahabilin sa ilang kama mao gaduda siya nga naa miy relasyon sa iyang bana ug naa miy gibuhat kon wala siya. Unsaon man ni nako, Sir? Palihug ko og tambag.
INDAY
Inday,
Kon nakahimo ka og tunol sa imong amiga sa imong suwat, pwede nimo siya suguon nga ipa-report kining tanan sa kapulisan or sa womens desk sa kapulisan para maaksyunan na imong problema. Kay kon pasagdahan na nimo, basin unsa na hinuon ang mahitabo nimo.
Kon kahibawo ka sa address ninyo, pamalihug sa imong amiga nga ipahug ang suwat para makapangayo ka og tabang sa imong pamilya. Ang kuyaw lang og sinabutan na nila sa amo nimo nga lalake para di ka ma swelduhan, libre sila. Kay kon tarong na siya nga pagkalalake, di na niya i-tolerate ang sitwasyon kay mapagan siya ana. Naa ra bay mga amo nga mga marukoy sad. Ubos ang tan-aw sa ilang mga katabang. Aksyuni nana sa di pa ulahi ang tanan.
PAPA JOE

No comments:

Post a Comment