Saturday 27 April 2013

Tambagi ko Noy Kulas: Shock absorber

DEAR Noy Kulas,
Tagoa lang ko sa ngan nga Tito, taga Mandaue City. Nag-study ko sa Cebu City. Di lang nako isulti asa kay parte ra ba ni ang akong problema sa akong pag-study.
Naa koy maestra sa usa sa akong mga subject nga sexy. Di man kaayo siya gwapa but sexy gyud siya nga tan-awon tungod kay maayo siya modala sa iyang gisul-ob. Maayo siya og batasan ug managad gyud namong iyang mga tinun-an. Single pa siya. Akong nahibaw-an nga di pa sila dugay nga nagbuwag sa iyang uyab nga tua sa abroad.
Dihay time nga nagkasugat mi sa usa ka mall. Iya kong gi-invite og pangape. Nauwaw ko kay ako siyang maestra. Ni-pour out siya sa iyang kaguol. Nisulti siya nga wa siyay kasumbongan sa iyang kaguol kay layo iyang pamilya ug wa siyay klarong higala. So, nahimo kong shock absorber niya, maingon tang pu’nga. Unya kay duna na man siyay cell number nako, usahay manawag siya nga maghilak. Mosulti siya nako nga gimingaw siya sa iyang uyab.
Way nakahibawo ining nahitabo karon kay basin pa unya lain og perception ang ubang tawo. Sa nagkadugay ra ba, naluoy ko niya kay klaro kaayo nga helpless siya. Besides, kon di lang ko estudyante niya, di man lain ang iyang gibuhat unta kay pulos mi single. Ang ako lang nga kuyawan sab ko kay basin asa padung ning among open nga communication nga secret.
Unsa may imong ikatambag nimo, Noy? Di kaha siya madaut kon mahibaw-an nga usa sa iyang mga estudyante dunay di ordinary nga relasyon?
TITO
To,
Wa may dautan kon ang imong instructor manawag nimo aron moyabo sa iyang gibati nga kaguol sa ilang break-up. Mas nakatabang ka pa man gani niya nianang iyang gibating kaguol karon. Dunay mga time nga laing tawo nanginahanglan kanato og tabang, usa na niini ang pagduyog sa ilang problema. Kini bitaw nga pagpanambag nako, usahay, dunay mga letter sender nga mahimo sab kong shock absorber, apan sa mubo lang nga panahon kay giyahan man nako what to do.
Dunay mga kaso sa suicide nga ang hinungdan mao ang grabeng depression tungod kay nag-inusara sa pag-atubang sa problema ang mao nga tawo. Kay he-she felt alone ug nabug-atan, mao nang nagkutlo sa kinabuhi. Naay uban di sab ganahan nga mo-reach out sa uban labina kon nakita nila nga di interesado. At least, ikaw nagpakitag kaikag.
Kana kay nakatabang ka niya, basin at the end sa semester, dako-dako ka og gradong madawat niya. Apan tan-awa lang sab kon di ka ma-disturb sa imong pagtuon. Prangkahi lang sab siya kon di ka busy. Sa akong tan-aw, maorag ganahan sab ka niya kay matod mo pa, sexy. Naa ran a ninyong duha unya kay pulos mo single.
NOY KULAS

No comments:

Post a Comment