Saturday 27 April 2013

Heartline: Kiat si partner

Dear Heartline,
May bf po ako na may asawa na, tapos marami kami sa buhay niya. Pang-anim na po ako. Sabi niya, sa akin po niya nakita ang totoong pagmamahal. Kasi inaalagaan ko siya na para bang tunay ko ng asawa. Pero lagi akong nagseselos kasi palagi niyang ka-text yung isa kasi maluwag daw sa pera. Pero ako daw yung mahal niya. Maniwala pa kaya ako sa mga sinasabi niya? Pero alam mo na feel ko rin naman na mahal niya ako. At alam mo rin ba na may anak na siya sa labas? At gusto rin niya na magka-anak din kami. Sa tingin mo kaya tama rin na magka-anak din ako sa kanya? Mahal na mahal ko ang taong eto. Sana mapayuhan niyo po ako.
0948***
Hi dear,
Waging-waging kaayo ka sa imong ka-martiran ba. Tuo sab gyud ka nga ikaw ra gyud ang iyang gimahal. Kung ikaw lang ang iyang gimahal, how come nga sige gihapon siya'g text anang laing babaye, nga according to you "maluwag" sa kwarta.
Well, nahug nga gamitan ang drama, unya sa tan-aw nimo, he is faithful sa ingon ana niya nga binuhatan?
I understand you love him kay kung ikaw pay pasultihon, "mahal na mahal ko ang taong eto," which in fact alang kanako, dili siya worth it sa imong love, tungod sa iyang pagka-maluibon.
Kini nga klase sa tawo ang mga sigurista. Why? Tungod, hadlok silang buwagan o makigbulag sa ilang partners, tungod di nila buot nga maputol ang na-avail nila nga "good things" from them.
It is so sad pero this is happening. A reality na usahay, we are blinded tungod lagi sa sobra natong pagmahal sa usa ka tawo.
Dili man dautan ang magmahal ba, apan mao lagi sa sobra natong pagmahal sa usa ka tawo, moabot sa point nga in-denial kaayo ta nga bisan sayop na gani, hala deadma lang, pa as if nga okay ra, bisan og di na maayo.
Let's be honest to ourselves. Mao nay importante.
Dili ta magpaka-plastikan galore kay in the end, kita man gihapon ang mag-antus niini.
Ikaw sab, ayaw kaayo pagka-blind anang kabuang sa imong partner, basin sa sobra nimong pagsabot, kaw ray makaluluoy. Sakto gyud ang panultihon nga kung mahigugma ka, ayaw kalimot nga managana sab kag alang sa imong kaugalingon. Lisud ni siya buhaton, pero sooner you will realize nga importante diay kini.
Ayaw na sab paghimo og laing reason nga mas makaluluoy ka. Magpa-anak kaniya. Then how sure ka nga mahimo siyang responsable nga amahan ug kapikas nimo? Karon pa gani, sige'g iring-iring sa imoha pang atubangan. Pamilyado pa siya. OMG gyud!
Kalma lang. Take it slowly, di man kontest ning love life ba. Planuha og maayo te kay mas lisud na nga molihuk og may extra baggage ka na.
I-sure nang partner nimo. Unya na dasdas anang mga butang nga mas kumplikado, kung siya mismo responsable na.
Basin mahug hinuon nga mabilin ka sa ere, solo flight ang imong drama.
Wake up girl, ayaw kaayo i-feel ang tanan. Huna-hunaa sab ang long-term nga kaayuhan sa imong kaugalingon ug sa imong umaabot nga pamilya.
If makita nimo to him nga daw way plano sa life, well, time na siguro na you distance yourself. Di man forever nga sweet-sweet na lang, kiss dinhi, hug didto ang drama. Let's be practical.

No comments:

Post a Comment