Saturday 27 April 2013

Tambagi ko Noy Kulas: Basta driver, sweet lover

DEAR Noy Kulas,
Minyo ko. Gusto kong malamdagan ang akong huna-huna. Nagsugod ni niadtong January lang dihang akong gikaila ang usa ka taxi driver nga usa sab ka minyo.
Usa ka higayon siya ang akong nasakyan dihang nipauli ko sa balay gikan sa office.
Nagkatinan-away mi sa akong pagsulod sa taxi. Didto nagsugod nga nagkaestorya mi.
Uncomfortable kaayo ko sa pagsugod.Nangayo ko og number niya. Iya sab kong gihatagan.
Ako sab siyang giteksan sa akong number pag-abot sa balay. Didto na nagsugod ang among teksanay.
Ambot unsay nahitabo nako nga wa na man ko maka-control sa akong kaugalingon. Ingon sa nahigugma na man ko niya bisan daghan ang nanguyab nako kaniadto nga mga degree holder ug negusyante nga nitanyag nako og maayong kinabuhi. Nibalibad ko nila labina karon nga minyo na ko. Apan karon wa na ko kahibawo kon nganong naa ko ining taxi driver. Sa pagkatinuod kining mao nga lalake wa manguyab nako. Dihang nisakay na sab ko sa iyang taxi naghawok man mi sa sulod. Nisulti siya nako og I love you. Unya dunay nahitabo tali namong duha.
Ang akong bana usa ka overseas foreign worker samtang ang iyang asawa ikakita niya kon mopauli siya. Nagduha-duha ko kon nahigugma ba gyud siya nako kay dunay higayon nga nangayo siya og P2,000 nako kay duna siyay i-renew. Di man ko niya papletihon kon kuhaon ko niya sa office. Nisulti sab siya nako nga di ko mo-text niya kon siya mopauli sa ilaha samtang siya di manghasol kon mahiuli ang akong bana. Mao ni ang among nasabutan. Please tambagi ko. Wa pa makaabot og buwan ang among relasyon.
CONFUSED
Confused,
Di man mo matter kon nahigugma ba nimo ang mao nga lalake o wa. Ang dakong isyu ani mao ang extra-marital relationship ninyong duha nga pulos man mo minyo. Busa, di na lang ko motubag sa imong pangutana kon nahigugma ba nimo nang tawhana. Usual question gyud ni sa mga babaye nga makigrelasyon og lalake.
Putla nang inyong relasyon. Pag-ilis og numero, i-delete ang iyang number ug ayaw na pagsakay kaniya. If possible, mas maa­yong mag-PUJ na lang ka aron makalikay kang matintal ka na usab. Naay mga taxi driver nga abtik kaayo basta babaye. Naa bitaw koy kaestoryang mga taxi driver, maayo kaayong mokuwentada sa ilang mga babaye. Naay uban nga mga asawa og OFW ilang nabiktima, kuwarta intawon nga pinadala sa bana ang ilang napahimudsan. Proud pa kaayong moestorya.
Huna-hunaa ang sakripisyo sa imong bana nga giaguwanta ang kalayo niya ninyong duha.
Di baya lalim ang bation sa usa ka partner nga mahilayo sa iyang pamilya. Ila ning buhaton aron dunay maa­yong ugma ang pamilya. Iya ning giaguwanta alang nimo ug sa inyong anak. Mao ni ang hinuktokan mo kanunay.
Pag-ampo sa Ginuo aron ka hatagan og kaisog ug kusog nga maka-resist sa tentasyon. Gikinahanglan mo ang kaisog aron makigbuwag kaniya. Likayi samtang di pa uwahi ang tanan. Basin uwahi na unya ang imong pagbasol.
NOY KULAS

No comments:

Post a Comment