Tuesday 23 April 2013

Tambagi ko Noy Kulas: Silahis diay

DEAR Noy Kulas,
Ako si Bonbon, 39, taga Bukidnon, minyo pero ang asawa toa sa Singapore nag-work sukad pa kaniadto. Naa miy duha ka mga anak, 12 ug 9. Negusyante ko diri sa amoa.
Abi ko, Noy, malingaw ko nga daghang amigong mga lalaki, with benefits. Bisan asa ko moabot sa akong laag­laag. Naay Butuan, Cagayan, Davao ug Bukidnon.
Way makabuot nako kay wala man akong asawa diri.
Nagkatiguwang na man gud ko ug nag enjoy na ko sa akong kalaagan. Akong problema basi masakpan ko sa akong mga anak kay usayhay diri ra man sa balay matulog ning akong mga amigo. Naay mahitabo namo sa lawom na nga kagabhiun sa pikas kuwarto. Naa na koy permanent nga partner ron nga minyo apan buwag sa iyang asawa.
Unsay akong buhaton?
BONBON
Bon,
Sa akong nasabtan, bisexual man ka. Kuyaw kaayo ang gipuy-an nimong kinabuhi kay sexually promiscuous man ka. Bisan kinsa na lang ang imong sexual partner, basta matagbaw ka lang nga way paghuna-huna sa mamahimong linugdangan sa imong gibuhat.
Ang nakangil-ad pa gyud kay ang imong bisyo imong gidala sa inyong balay. Ang balay sa magtiayon sagrado kaayo unta na. Wa nimo unta gidala kon unsa man ang imong kabuang sa gawas diha sa inyoha.
Huna-hunaag maayo ang mamahimong linugdangan sa imong gibuhat. Magdala ka pa og sakit nga makuha sa way puas ug si bisan kinsa nga pagpakig-sex. Imo pang gibutang sa tumang kauwaw ang imong pamilya pinaagi sa pagdala og bisan kinsa nga lalake sa inyong pinuy-anan. Wa pa tingali na moabot sa imong asawa, apan sa ngadto ngadto moabot ra gyud na.
Di kaha ka madudahan everytime nga magdala ka og lalake diha sa inyong pinuy-anan?
Kanang imong edad di pa na intawon tiguwang. But tiguwang ka man o di, it’s not the right way to enjoy life. Angay unta kaayo imong gipang-atiman ang imong duha ka mga anak samtang wa dinhi sa nasod ang imong asawa. Kay wa dinhi ang ilang amahan, ikaw ang nidala sa papel isip amahan ug inahan. Di na rason ang paglingawlingaw kay naa kay mga anak nga mas nagkinahanglan sa imong atensyon.
NOY KULAS

No comments:

Post a Comment