Saturday 27 April 2013

Talk to Papa Joe: Napawong

DEAR Papa Joe,
Tawaga lang ko sa pangalan na Jaime, 32, minyo ug naa nay duha ka anak. Ang akong asawa naa sa Bohol uban sa akong mga anak, ako naa diri sa Cebu nanrabaho isip encoder. Usa ka adlaw niana nag inom mi sa akong mga kauban kay despidida sa usa namo ka kaubankay mularga ug dubai. Naabot mi ug us aka bar dayon nag inom ug nag pa table og GRO. Karon pila ra may estorya naay nahitabo namo natong babaye na among ka table, tungod na siguro to sa kahubug ug kahidlaw na makighilawas sa akong asawa. Pero pwerting malasa kay nasira ko pila to ka semana na akong gidala-dala ug pag uli pa nako sa bohol wala gyud nako mahilabti ang akong asawa so okey pa to. Dayon pagbalik nako diri sa Cebu nagpa check up dayon ko og doctor dayon giresitahan ko ug antibiotic. Niuli nasad ko sa amo pero wala lang gihapoy nahitabo namo sa akong asawa kabalo ko na gihidla siya pero wala ko mopatol kay basin matakdan siya kay bag-o pa ko ga tambal. Naayo nako pero dakong away namo sa akong asawa na nagduda na naa koy lain kay ang nahitabo karon dili naman siya mangisog. Ug para sa akong asawa naa kuno koy lain maong di na ko ganahan niya. Naglibug ko ron kay kung motug-an sad ko niya samot ka dako sa away ug basin magbuwag pa mi. Unsa may buhaton nako?
Jaime
Jaime,
Leksyon na na sa tawong way disiplina sa kaugalingon, daghan nako ug mga caller sa akong programa na naing-ana. Ug sa mga asawa na nag basa ron pahimagnu-i ang inyong bana kanunay. Dili ko doctor pero basin tuod side effect na sa tambal na imong gi take basin grabe tong kagawa nitapon nimo ug maoy naka trigger sa imong pagka impotent ron, balik pa check up sa doctor kanang sa urologist basin temporary ra kana or basin psychological tungod sa guilt kay naka luib ka sa imong asawa. Kini nga pahimagno para ni sa tanan na nagbasa ron na mga lalaki, dili sa ingon gwapa o sexy safe ni. Kung pamilyado na ta hunahunaa ang pamilya sa ug unsay epekto if mabulyaso, ang makaluluoy mao ang mga anak. Hunahuna kung kamo naa diri ug layo sa inyong pamilya trabaho lang, ang inom naa man gyud na nato pero naa sad nay epekto. Busa Jaime mas maayo sultihan nimo imong asawa sa tinuod. Kana lang ug daghang salamat.
Papa Joe

No comments:

Post a Comment