Tuesday 23 April 2013

Talk to Papa Joe: Importante ba?

DEAR Papa Joe,
Just call me Vilma of Cebu. I am 22 years old ug currently naay boyfriend for 7 months na. Nindot man among relasyon, buotan siya. Maguwang siya na ko og five years.
Generally, wala man miy problema kay maayo man mi modala og relasyon. Dili sad mi insecure nga mahug mi og seloso ug selosa.
Pero lately lang, maorag nawa akong tahod niya sukad nihangyo siya nga mag sex mi.
Niingon ko niya nga no kay di pa ko ready anang butanga ug honestly mahadlok ko makakita anang butanga samot nga mosulod kini sa akong lawas. Magsuko- suko na siya tungod niining bahina kay dugay na kuno mi. Dapat lang sad mosalig na ko niya nga part ni sa relasyon.
Wala nako na nga idea to remain virgin until makasal mi pero mahadlok lang ko sa idea bitaw na makakita og unusual nga butang. Sometimes iyang kuhaon akong kamot ug ibutang didto ug moiktin ko sa ka gil-as as in eeewww! Karon sad na nawala na akong respitar niya, tagsa na lang sad mi magkita ug matod pa niya nga ni-respect siya nako. Mao iya ning gibuhat kay kon magkita mi, di daw niya malikayan nga ma-turn on nako ug di siya ganahan nga mao niy cause nga magkabuwag mi. Unsa man gyud? Importante gyud na ninyong mga laki kanang butanga? Palihug ko og explain.
VILMA
Vilma,
Matuk-an man sad ta sa imong mga pangutana oi. Kon magpakalimpyo ko, maora sad ko og mahinhin ana. Pero di ko mapakahipokrito kay lalake sab ko ug halos siguro tanang mga lalake moagi anang klasing urge anang dulog sa babaye. Pero saludo ko sa imong baruganan nga dili pero dili sad sakto nga moingon ka og eeeew kay moabot gyud na nimo ang panahon nga mahimamat na nimong butanga kon maminyo na ka.
Nice sad ang imong uyab kay grabe iyang respect nimo nga molikay na lang kay matintal siya nimo. Ang ako lang diha nga sa tanto niyang likaylikay ug matintal na nuon ug mawala siya nimo. Siguro naa may pamaagi para di maguba ang inyong relasyon. Pasabta lang siya sa saktong pamaagi.
Trust your instinct. Kana lang ug merry Christmas.
PAPA JOE

No comments:

Post a Comment