Tuesday 23 April 2013

Tambagi ko Noy Kulas: Pasuyaay

DEAR Noy Kulas,
Ang akong suliran bahin sa akong bestfriend nga si Anthony, taga Mandaue city. Siya di straight nga pagkalalake kundi, discreet ang tawag sa uban ani nila or ilang gitawag nga maya-maya. Halos three months pa gani mi nagkaila, close na kaayo mi kay permi man mi magkuyog. Usahay matulog siya sa amoang balay ug usahay adto pud ko matulog or mo-stay sa iyang boarding house. Nagkuyog na sab mi og mga larga-larga nga kami rang duha. Sa among panaghigala di malikayan ang away-away. Kadaghan na sab mi mag-away nga mabaw ra kaayong mga butang apan mag-uli dayon.
Ako usa ka straight nga pagkababaye. Ang akong problema wa na ko kasabot sa akong feeling niya or kon siya naa sad bay feeling para nako.
Ganahan ba ko niya or ako ba siyang crush, knowing nga di siya straight nga lalake. Naa man guy usahay nga basta mag-sweet kog lain, molain iyang tinagdan nako unya mangita siyag paagi nga mobawos nako. Unya basta naa koy suitor di dayon siya mo-support nako, mosulti dayon na siya nga chicksboy daw.
Ganahan ko sa tanang ga panahon nga magkuyog mi. Akong nabantayan nga kon unsa ang akong buhaton, mao sab iyang buhaton ngari nako.
Kon ako siyang paseloson, magpaselos usab siya. Nagtuo ko nga naa siyay feeling nako. Unsa man ang angay nakong buhaton kay naglibog kaayo ko. Normal ba ni among feeling? Unsay maayo nakong buhaton ? Please tambagi ko, Noy Kulas. God bless and more power.
ROSE,
Rose,
Estoryahe na lang na ninyong duha ang inyong sitwasyon aron maklaro kon unsay naa between ninyong duha. Maora baya mog mga teenager nga magtagoay sa pagbati nga managsama ra diay.
Pastilan baya nang maya-maya ba. Naa ra bay mga lalake nga medyo maya tan-awon pero sa tinud-anay lalake diay. Sama sa nagpadala og suwat kang Papa Joe nga naalaan siyang maya pero la­lake diay. Iyang gitago ang pagbati ngadto sa iyang kaubang babaye. Yuna, dib a kaha na imohang amigo no nga toa nagpatambag ni Papa Joe?
Bitaw, way komedya, estoryahe ninyong duha ang inyong relas­yon, managhigala ba lang mo, manag-uyab nga gitawag og mutual understanding; less then lovers, more than friends ba or uyab gyud nga klaro. Bati ang inyong gibuhat karon kay magpasuyaay mo nga maora og mga bata nga nag-puppy love. Pinaagi sa panag-estorya, ma-settle ang isyu kon unsa mo.
Di malikayan nga duna gyuy pagbati nga ma-develop basta magsige og kuyog. Labina kon compatible ug mo-compliment ang perso­nalities sa opposite sex. Kana bang dunay spark kon magkuyog mo ug magkasinabot kaayo. The fact nga lingaw mong duha nga kamo ra, that speaks for itself. Wa may batik on magkauyab mo. Kay basin kanang bayot-bayot perception lang na. Deep inside, lalake diay siya nga tinuod.
NOY KULAS

No comments:

Post a Comment